Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-10T16:35:02+01:00
Mocz pierwotny: mocznik, glukoza, woda, sole mineralne,aminokwasy, brak krwinek białych
Mocz wtórny: mocznik,brak glukozy, mniej aminokwasów i soli mineralnych
52 3 52
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T16:38:08+01:00
Mocz pierwotny (zawiera składniki szkodliwe dla organizmu jak i mu potrzebne) :
glukoza, aminokwasy, sole mineralne, mocznik, woda

Mocz ostateczny (zawiera składniki szkodliwe dla organizmu lub mu nieprzydatne):
mocznik, woda
109 4 109