Odpowiedzi

2010-02-10T16:34:58+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T16:35:28+01:00
Www.zycze.pl

Jesteśmy tu tylko na moment, poznajemy świat i tracimy go. Kroczymy przez życie wiedząc, że za każdym rogiem czeka śmierć. Spotykamy ludzi, których kochamy, przywiązujemy się do nich, a oni odchodzą zostawiając nas. Cóż warte jest życie? Najpiękniejsze są tylko te chwile, kiedy jesteśmy razem. Nie wtedy, gdy się śmiejemy czy rozmawiamy, lecz wtedy, gdy zamiast słów spłynie łza przyjaźni mówiąca wszystko co chcemy usłyszeć.
2010-02-10T16:35:38+01:00
Http://www.zycze.pl/

http://www.okazyjny.pl/najlepsze,wierszyki.html

http://www.wierszyki.biz.pl/