Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-10T16:34:57+01:00
X-syn
3x-mama
3x+2-tata

x+3x+3x+2+93
7x+2=93
7x=93-2
7x=91/:7
x=13

x=13- wiek syna
39- wiek mamy
41- wiek taty
3 4 3
2010-02-10T16:37:51+01:00
3x + 2 - wiek taty 41
3x - wiek mamy 39
x - wiek syna - 13

3x + 3x + 2 + x = 93
7x = 93 - 2
7x= 91 / 7
x= 13
2 5 2
2010-02-10T17:11:04+01:00
X - syn
3x -mama
3x + 2 - tata

93= x + 3x + 3x + 2
93= 7x + 2
93 - 2 = 91
93/7=13
13 * 3 = 39
39 +2 = 41
syn - 13 lat
mama - 39
tata = 41
spr. 13 + 39 + 41 = 93
1 5 1