Odpowiedzi

2010-02-10T16:37:07+01:00
O Jezu, Odwieczny Arcykapłanie, Boski Ofiarniku, który w niezrównanym porywie miłości dla ludzi, Twych braci, sprawiłeś, że chrześcijańskie kapłaństwo wytrysnęło z Boskiego Serca Twego, nie przestawaj wlewać w Twych kapłanów ożywczych strumieni Twej nieskończonej miłości.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T16:40:02+01:00
Panie nasz , Ojcze nas umiłowani w Bogu wierzymy , że i ty zbawienie dla nas dasz , abyśmy kapłanów mieli pod dostatkiem. Żeby w pomocy szli, gdy innym pomoc potrzebna będzie.Wznosimy w górę swe ręce , byś nas wysłuchał.



może się przyda na coś :)
proszę o naj :)
3 3 3
2010-02-10T16:49:17+01:00
W Polsce od dawna jest wielu misjonarzy, którzy wyjeżdżają z kraju, by głosić Ewangelię i pomagać w biednych państwach. Proszę Cię Panie Boże, o to, aby w moim kraju nigdy nie zabrakło kapłanów, i żeby misjonarze z Polski nadal tak chętnie pomagali w krajach misyjnych. Proszę o liczne powołania w moim kraju i w mojej miejscowości. Boże, wiem, że to od Ciebie zależy, czy nadal Polska będzie darzona tak licznymi powołaniami. Bardzo proszę więc- nie zapominaj o tym małym państwie i darz go obfitymi powołaniami. Przez Chrystusa Pana naszego.
Amen.