Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T16:42:18+01:00
A]
a=6,3cm
b=3,6cm
skala 1:500
wymiary rzeczywiste:
a=6,3×500=3150cm=31,5m
b=3,6×500=1800cm=18m

działka ma wymiary 31,5m na 18m
b]
1cm na mapie =500cm w rzeczywistości =5m
1cm ² na mapie odpowiada (5m)² w rzeczywistości
czyli 1cm ² na planie odpowiada 25m² w rzeczywistości
a 1m² odpowiada ¹/₂₅cm²
19 4 19
2010-02-10T16:48:46+01:00
A 6,3cm * 500 = 3150 cm = 31,5 m
3,6 cm * 500 = 1800 cm = 18 m

b 6,3cm * 3,6cm = 22,68 cm 2

18 m * 31,5 = 867 m 2


22, 68 cm2 na planie odpowida 867 m 2 powierzchni

1 cm 2 na planie odpowiada 38 86 \ 189 m 2





\ oznacza ułamek
7 4 7
2010-02-10T22:33:50+01:00
A)
a=6.3 cm
b=3.6cm
w rzeczywistości:
a=6.3 *500=3150cm=31.5 m
b=3.6*500=1800cm=18 m

B)
1 cm na mapie = 5 m w rzeczywistości
1cm^=(5m)^
1cm^=25m^

^-do kwadratu
7 3 7