Odpowiedzi

  • x17
  • Początkujący
2010-02-10T16:39:35+01:00
Więc tak:
Po pierwsze nie chciał zamienić się z Maćkiem, gdy oczekiwał na wyrok,
Po drugie bronił Swojej ukochanej (tzw. DAMY SERCA) w tym przypadku Danusi
Działo się tak, ponieważ Zbyszko był odważny, honorowy i ambitny.
43 3 43
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T16:40:22+01:00
Największym honorowym uczynkiem Zbyszka było to, że uratował księżną Annę Danutę przed atakiem tura. Dzięki temu zyskał szacunek wśród wielu rycerzy, a książę Janusz Mazowiecki pasował go na rycerza. Innym zaś uczynkiem było ratowanie Juranda, gdy został zasypany przez śnieg. Mimo tego, iż pan ze Spychowa nie wyrażał zgody na ślub Danusi i Zbyszka. Po tym wydarzeniu Jurand był wdzięczny Zbyszkowi.


Proszę bardzo:))
Liczę na naj...:))
66 3 66