Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-10T18:11:40+01:00
1. W jakich latach żył Mozart?
2. Na jakim instrumencie grał artysta?
3. w wieku ilu lat zaczął tworzyć?
4. jakie było jego największe dzieło?
5. jakie było jego pierwsze dzieło?
6. jakie było jego ostatnie dzieło?
7. w jakim mieście żyl i tworzył?
8. ile lat zył?
9. jakie dzieła komponował?
10. Ile koncertów napisał?
11. jak wyglądał jego ostatni koncert?
12. czy Mozart był dyrygentem?
13. czym charakteryzowały się jego opery
14. Wraz z jakimi kompozytorami należał do klasykow wiedeńskich?
15. co charakteryzowało muzyke artysty?
16. W jakiej epoce tworzył?
17. jaką opinie zdobyla muzyka Mozarta
18. Ile razy był w Paryżu
19. jaki tytul nosi utwor napisany z okazji śmierci matki?
20. jak wygladała praca Mozarta?
6 4 6
2010-02-10T20:21:24+01:00
1.W których dziełach załączył motywy masońskie?
2.W której operze jest symbolika tejże organizacji?
3. Ile symfonii numerowanych napisał?
4. Jaka była jego pierwsza opera?
5. Jaką operę wystawiono jako ostatnią?
6. Jakie dzieło pisał na łożu śmierci?
7. W wieku ilu lat napisał pierwszy utwór?
8. Jak brzmiał tytuł jego pierwszej opery?
9. O czym ona mówiła?
10. Kim był jego ojciec?
11. Jak nazywał się wróg Mozarta?
12. Na dworze jakich władców komponował?
13.Podaj 3 utwory z których jest głównie znany.
14. Na jaki instrument najwięcej utworów wykonał
15. Na jaką chorobę umarł
16. Jak zwała się jego pierwsza miłość ?
17. Jak wpłynął na niego Joseph Haydn
18. Określ jego charakter w 5 cechach
19. Jak Papież zareagował na spisanie na parytaturze tajnej parytatury watykanu?
20. Do jakich krajów m.in podróżował


pozdrawiam
2 5 2