Prosze o przetłumaczenie listu na polski :P

vielen dank fur deinen brief, ich antworte dir erst heute, denn ich hatte einfach keine zeit.
Du
weist ja, wir sind umgezogen. wir gaben jetzt ein schones
einfamilienhaus am stadtrand und ich habe endlich ein eigenes zimmer.
es ist im dachgeschoss. toll, nicht wahr? ich have ein dachfenster und
dadurch ist es sehr hell in meinen zimmer.
vor dein fenster stehen
mein schreibtisch und ein drehstuhl. auf dem schreibtisch ist mein
computer. an der wand steht mein bett, dann have ich noch eine antike
kommode von meiner oma. die liebe ich besonders. auf der kommode stehen
einige kerzenstander mit kerzen in allen formen und farben. zum gluck
brauche ich keinen schrank in meine zimmer, denn ich have eine eigene
garderobe im flur. an den wanden hangen poster von meiner
lieblingsgruppe "the doors". nach der schule lege ich mich am liebsten
auf mein bett mache eine kerze am lese ein interessantes buch and hore
eine cd von meiner lieblingsband. ich fühle mich in meinem zimmer
wirklich wohl. schreib mir doch bitte, wie dein zimmer aussieht, biss
bald und liebe gruse anja

Kto pomoże ? ;d

3

Odpowiedzi

2010-02-10T16:39:04+01:00
Bardzo dziękuję za list, odpowiadam tylko teraz, bo po prostu nie miał czasu.
Ty
rzeczywiście pokazuje, że zostały przeniesione. Teraz dał beautifull
dom wolnostojący położony w obrzeżach miasta, i wreszcie mieć prywatny pokój.
jest na strychu. Nie wielki, prawda? Mam świetlika i
dlatego jest bardzo jasne w moim pokoju.
stanąć przed oknie
moje biurko, krzesło i rotacji. na moim biurku jest
komputer. na ścianie jest moim łóżku, potem jeszcze starożytnych
komoda z mojej babci. I szczególnie miłości. stojący na klatce piersiowej
CANDLE niektórzy ze świecami w najróżniejszych kształtach i kolorach. do przełknięcia
Nie potrzebuję pokoju w mojej szafie, bo mają odrębne
garderobenhaken w Flur. do rana mój plakat wiszący
ulubionej grupy "The Doors". po szkole wyrażać siebie najlepiej
zrobić świeczkę na moim łóżku czytania najbardziej interesujących książek i hore
CD z mojego ulubionego zespołu. Czuję się w moim pokoju
really good. Napisz mi proszę, jak twój pokój wygląda nieco
i kocham tylko Cruse anja
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T16:57:41+01:00
Bardzo dziękuję za twój list, odpowiadam ci dopiero dzisiaj, bo nie miałem wcześniej czasu. Właśnie, przeprowadziliśmy się. mamy ładny rodzinny dom i mam nareszcie własny pokój. to jest na poddaszu. świetnie, nieprawdaż? Mam okno w dachu i przez to jest bardzo jasno w pokoju. przed oknem stoi moje biurko i krzesło. Na biurku jest mój komputer. Mam jeszcze antyczną komodę od mojej babci. kocham ją szczególnie. Na mojej komodzie stoi świecznik. Nie potrzebuję żadnej szafy w moim pokoju, w ogóle mam własną garderobę w ścianie. po ten szkoli kładę mnie najserdeczniej na mój układaj robi kerze czyta interesujący rezerwuj and hore cd od mnie lieblingsband. Na ścianie wisi plakat od mojej grupy ,,the doors'' . Bardziej od szkoły lubię leżeć w łóżku przy świecach czytając interesującą książkę. Czuję się w moim pokoju naprawdę dobrze.Napisz mi jak wygląda twój pokój.

Niektórych zdań nie ma, bo nie wiem jak mają być, ale większość jest:)

2010-02-10T17:21:17+01:00
Bardzo dziękuję za list, odpowiadam dopiero teraz, bo po prostu nie miałam czasu.
Ty rzeczywiście pokazuje, że zostały przeniesione. Teraz dał piękny dom wolnostojący położony w obrzeżach miasta, i wreszcie mieć prywatny pokój.
jest na strychu. Nie wielki, prawda? Mam świetlika i
dlatego jest bardzo jasne w moim pokoju.
stanąć przed oknie
moje biurko, krzesło i rotacji. na moim biurku jest
komputer. na ścianie jest moim łóżku, potem jeszcze starożytnych
komoda z mojej babci. I szczególnie miłości. stojący na klatce piersiowej
CANDLE niektórzy ze świecami w najróżniejszych kształtach i kolorach. do przełknięcia
Nie potrzebuję pokoju w mojej szafie, bo mają odrębne
garderobenhaken w Flur. do rana mój plakat wiszący
ulubionej grupy "The Doors". po szkole wyrażać siebie najlepiej
zrobić świeczkę na moim łóżku czytania najbardziej interesujących książek i hore
CD z mojego ulubionego zespołu. Czuję się w moim pokoju
really good. Napisz mi proszę, jak twój pokój wygląda nieco
i kocham tylko Cruse anja.


=)