Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-10T16:39:05+01:00
1)Suma dwóch liczb jest równa 1136. Druga z nich jest trzy razy mniejsza niz pierwsza. Jakie to liczby?
x+y=1136
y=1/3x

x+1/3x=1136
y=1/3x

4/3x=1136
y=1/3x

x=1136*3/4
y=1/3x

x=852
y=1/3*852

x=852
y=284


Dasz najjjjjj
plissss
9 2 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T16:42:09+01:00
X+y=1136
3x=y
x+3x=1136 |/4
x= 284
3*284=y
y=852
12 2 12
2010-02-10T16:59:30+01:00
X+3x=1136
4x=1136
1136/4=284

Może być ?? ;)
6 3 6