Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T16:45:02+01:00
1) http://www.biuletyn.agh.edu.pl/archiwum_bip/_2000/_85/picture_85/malik_02_85.jpg


2)http://www.biuletyn.agh.edu.pl/archiwum_bip/_2000/_85/picture_85/malik_03_85.jpg

:) Mam nadzieję ze pomogłam ;**
2010-02-10T16:45:16+01:00
Mam tylko jedno ale może się przyda
2010-02-10T17:30:02+01:00
Http://www.biuletyn.agh.edu.pl/archiwum_bip/_2000/_85/picture_85/malik_02_85.jpg