Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T16:42:41+01:00
W podanych zdaniach piszemy ,,ó", ponieważ ó nie wymienia się.
2 1 2
2010-02-10T16:43:00+01:00
Bóstwo- wymienia sie na o w bożek
pozostałe to wyrazy z Ó niewyminnym, trzeba zapamietać
1 1 1
2010-02-10T16:44:17+01:00
Górami ( góry) z dawnego słowa "gory"
wróżki- wrogi - wymienia się na "g"
królowa - niewymienne
cóż - od dawnego słowa "coż"
bóstwo- bożki
źródło- niewymienne
którego- niewymiennne
3 5 3