Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T16:46:38+01:00
Właściwości fizyczne i chemiczne pierwiastków uporządkownych według wzrastającej liczb atomowych powtarzają się w sposób okresowy.
1 5 1
2010-02-10T16:47:18+01:00
Właściwości fizyczne i chemiczne pierwiastków uporządkowanych według ich rosnącej liczby atomowej, powtarzają się podobieństwa właściwości, zgodnie z prawem okresowości Dmitrija Mendelejewa.
1 5 1
2010-02-10T17:02:57+01:00
"Właściwości fizyczne i chemiczne pierwiastków uporządkownych według wzrastającej liczby atomowej powtarzają się w sposób okresowy