Odpowiedzi

2010-02-10T16:45:11+01:00
Test gimnazjalny wysedł słabo poniewaz. w tym roku był bardzo trudny i był głupi
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T17:11:22+01:00
1.ponieważ mało osób się na niego nie przygotowało bo np. był chory i musiał leżeć w łóżku i odpoczywać lub musial się kimś opiekować.
2.ponieważ niektórzy myśleli że już wszystko umią i nieuczyli się poniewż pomyśleli ze potem mogą wszystko zapomnieć,ale in się niechciało , albo niechcieli się uczyć bo im na tym nie zależy:>