Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T16:46:12+01:00
Pole stożka =πr²+πrl

r=4
80π=π×4²+π×4l /:π
80=16+4l
4l=80-16
4l=64
l=64:4
l=16
odp. tworzaca ma długość 16
2010-02-10T16:50:17+01:00
Pc=Pi*R^2+Pi*R*l
80*Pi=Pi*R^2+Pi*R*l |:Pi
80=R^2+R*l

R=4

80=4^2+4*l
80=16+4l
4l=64
l=16
2010-02-10T17:00:19+01:00
Pc = Pp + Pb
Pc= 80π
r = 4
Pp= πr²
Pb = πrl
Pc = πr² + πrl
80π = 4²π + 4 πl
80π = 16π + 4 πl
4 πl = 80π - 16π
4 πl = 64π /: 4π
l = 16