Odpowiedzi

2010-02-10T16:48:54+01:00
Bogu chciała bym podziękować za to , że mnie stworzył, za to że zawsze przy mnie czówa, na kartkówkach i sprawdzianach ;p
Że nigdy mnie nie opusci, zawsze wysłuchuje moich modlitw i przede wszystkim wierzy we mnie ;p
takie wymyśliłamb ;D
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T17:21:23+01:00
Panie Boże!

Chcę Ci podziękować za Tatry,
i za psa mojej koleżanki Sandry.
Dziękuje Ci za nudne lekcje,
Na których poznałam Łucję.

Dziękuję też za podwórko,
i moje znalezione piórko.
Chcę podziękować Ci za to,
że każdego roku jest piękne lato!

Na koniec pragnę jeszcze,
dziękować Ci za moje szczęście.
Za mamę, tatę i brata
i za stworzenie świata!


Myślę że się podoba...
Pozdrawiam ;)