Odpowiedzi

2010-02-10T16:47:54+01:00
Wina Zosi polega na tym, że mimo zaawansowanego jak na owe czasy wieku nie wyszła za mąż i tym samym nie wydała potomstwa
Była piękna i młoda, lecz niestety bawiła się uczuciami innych. Po śmierci chciała naprawić swój błąd i wypowiedziała słowa:
"Kto nie dotknął ziemi ni razu,
Ten nigdy nie może być w niebie."
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T16:49:56+01:00
Zosia była bardzo młodą, urodziwą dziewczyną. Chłopcy do niej lgnęli, lecz ona nimi gardziła. Wolała bujać w obłokach i marzyć. Spotkała ją niestety sroga kara, gdyż po śmierci nie udało się jej przyciągnąć do ziemi i musiała jeszcze przez kolejne dwa laty błąkać się po świecie, aby wstąpić do nieba.

Mniej więcej tak to wyglądało. :]