Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-10T17:00:17+01:00
1 ) Sakramentalia - przedmioty lub czynności o charakterze religijnym

2 )A więc tak sakramentalia są to przedmioty lub czynności o charakterze religijnym, a sakramenty są to znaki łaski, ustanowione przez Chrystusa i powierzone Kościołowi. Przez te znaki jest nam udzielane życie Boże. ;P
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T17:21:17+01:00
1)Sakramentalia to znaki i czynnosci ustanowione przez Kosciół przez , ktore mozemy sobie uprosic u Boga łaski .
2)Sakramenty się przyjmuje a sakramentalia są to przedmioty lub czynności o charakterze religijnym zbliżone w swym znaczeniu do sakramentów, którymi Kościół posługuje się do osiągnięcia określonych skutków natury duchowej i innej.
Sakramenty to chrzest komunia bierzmowanie itp.
a sakramentalia to np. szkaplerz medaliki egzorcyzmy oraz posypanie glowy popiołem.