Odpowiedzi

2010-02-10T16:51:20+01:00
1.wyobrażać coś sobie
2.marzyć bardzo o czymś
3.wytłumaczyć coś komuś
4.czyli bardzo się zamyślić

powinny być dobrze ale nie jestem 100% pewien

LICZE NA NAJ



135 2 135
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T16:59:57+01:00
Widzieć oczyma wyobrażni- wyobrażać coś sobie
rozwinąć skrzydła wyobraźni- rozwinąć fantazję, mieć zapał, do działania
przemówić do czyjejś wyobraźni- odebrać komuś zapał, entuzjazm
póścić wodze wyobraźni- wyobrażać sobie różne rzeczy, fantazjować, zmyślać

Źródło: Słownik Frazeologiczny
229 4 229