Odpowiedzi

2010-02-10T16:58:06+01:00
Cytaty :
Liebe ist ein Kunstwerk.
Miłość jest dziełem sztuki.
Ingeborg Bachmann (1926-73), östr. Lyrikerin

Liebe besteht nicht darin, dass man einander anschaut, sondern dass man gemeinsam in dieselbe Richtung blickt.
Miłość nie polega na wzajemnym wpatrywaniu się w siebie, ale wspólnym patrzeniu w tym samym kierunku.
Antoine de Saint-Exupéry

Słowa :
Liebe - miłość
Valentine - walentynka
Valentinstag- walentynki
Valentinstag Karte - kartka walentynkowa
Valentinstag Beitrag - poczta walentynkowa
Herz - serce
Bräutigam - narzeczeni
Paar - para
einen Strauß Rosen - bukiet róż
Cupid - kupidyn
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-10T17:02:52+01:00
1.aniołek
2.serce
3.walentynka
4. miłość
5. strzała miłości
6. kupidyn
7.skrzydła
8.życzenia
9.kwiaty
10.uczucie
11.róża
12.zakochani

1.engel
2.Herz
3.Valentine
4.Liebe
5.Pfeil der Liebe
6.Cupid
7.Flügel
8.Wünsche
9.Blumen
10.Gefühl
11.stieg
12.Liebe

prosze o naj i pozdrawiam :)
5 4 5
2010-02-10T17:11:54+01:00
TO TAKIE WIERSZYKI I CYTATY DLA SZPANU NA DOLE SŁÓWKA

Dzień Świętego Walentego, to dzień dobry dla każdego. W tym dniu wszyscy to wyznają, że chcą kochać i też kochają !
Der Valentinstag ist für alle ein guter Tag. An diesem Tag erklären es alle, dass sie lieben wollen und sie auch lieben!
Życzę WAM wszystkim wspanialych Walentynek!!! / Ich wünsche EUCH allen einen wunderschönen Valentinstag!!!

Liebe ist ein Kunstwerk.
Miłość jest dziełem sztuki.


Liebe besteht nicht darin, dass man einander anschaut, sondern dass man gemeinsam in dieselbe Richtung blickt.
Miłość nie polega na wzajemnym wpatrywaniu się w siebie, ale wspólnym patrzeniu w tym samym kierunku.


1.Ich liebe dich -Kocham Cię
2.Herz- serce
3.Valentinstag-walentynki
4.verlieben -zakochac sie
5.Pfeil -strzała
6.Schokolade -czekoladki
7.Kuss-pocałunek
8. Rose-róża
9.Liebesglück valentinstag-szczęśliwych walentynek
10.verlieben -zakochać sie

to tez powinnaś(powinieneś) wiedzieć:
W Niemczech symbolem Walentynek niezmiennie pozostają czerwone róże świadczące o miłości i wiecznej świeżości uczucia oraz czekoladowe lub piernikowe słodycze w kształcie seca. Jeśli czekoladki, koniecznie z marcepanu w polewie z mlecznej czekolady, jeśli z piernika, to w polewach lukrowych z miłosnymi wzorkami. Tradycją stała się też uroczysta Kolacja we dwoje, najczęściej w lokalu pośród innych par.