Zadanie 1.Połącz przymiotniki o przeciwnym znaczeniu
1.bunt a.weit
2.eng b.schlecht
3.ätzend c.schwarz-weiß
4.teuer d.alt
5.schrechlich e.blöd
6.jung f.billig
7.romantisch g.kompliziert
8.gut h.toll
9.praktisch i.realistisch
10.nett j.cool

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T17:06:09+01:00
1.bunt a.weit
2.eng b.schlecht
3.ätzend c.schwarz-weiß
4.teuer d.alt
5.schrechlich e.blöd
6.jung f.billig
7.romantisch g.kompliziert
8.gut h.toll
9.praktisch i.realistisch
10.nett j.cool

1.bunt c.schwarz-weiß [kolorowe / czarno-białe]
2.eng a.weit [ciasno / szeroko]
3.ätzend j.cool [ohydny / cool]
4.teuer f.billig [drogie / tanie]
5.schrecklich h.toll [straszny / wspaniały]
6.jung d.alt [młody / stary]
7.romantisch i.realistisch [romantyczny / realny]
8.gut b.schlecht [dobry / zły]
9.praktisch g.kompliziert [praktyczny / skomplikowany]
10.nett e.blöd [miły / głupi]


Mam nadzieję że pomogłam,
Pozdrawiam ;)
3 3 3
2010-02-10T17:13:34+01:00
1.bunt-c.schwarz-weiß
2.eng -a.weit
3.ätzend-j.cool
4.teuer-f.billig
5.schrechlich-h.toll
6.jung -d.alt
7.romantisch-i.realistisch
8.gut -b.schlecht
9.praktisch-g.kompliziert
10.nett -e.blöd
1 1 1