Odpowiedzi

2009-10-11T15:05:06+02:00
1. przed nimi zobaczyli wspaniały widok.
2. dom był na wysokim wzgórzu.


mocny, silny ,wielki
34 1 34
2009-10-11T15:05:40+02:00
Przed nim stał wspaniał widok
Dom stoi na wysokim wzgórzu.

mocny ,śilny,potęzny
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-11T15:06:02+02:00
1. Przed nimi rozciągał się wspaniały widok.
2. Dom usadowiony jest na wysokim wzgórzu.


Mocny, silny, siłacz.
5 2 5