Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T17:00:10+01:00
Piorunochron -Benjamin Franklin

pierwszy balon-bracia Montgolfer

mechaniczne krosno-Edmund Cartwright

czółenka-James Kay

parowy silnik-James Walt

nowa skala pomiaru temperatury-Anders Celcjusz

skład powietrza i wody-Antoine Louisier

szczepionka przeciw ospie
3 2 3
2010-02-10T17:04:39+01:00
Podam ci tylko wynalazki

maszyna parowa
termometr
pierwsza encyklopedia
biblioteka publiczna
piorunochron
nawozy sztuczne
1 1 1