Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T16:59:00+01:00
Czynniki środowiska wpływające na przebieg fotosyntezy:

-natężenie światła
-stężenie dwutlenku węgla
-woda
-temperatura
-sole mineralne w glebie

Człowiek wykorzystuje tą wiedzę np.:
-w uprawie i hodowli roślin
-ochronie roślin
-doświadczeniach i badaniach biologicznych
-sadzenie roślin w odpowiednich warunkach, by np. produkowały dużo tlenu
1 1 1
2010-02-10T17:14:10+01:00
Dwutlenek wegla
wona i temperatura



-ochronie roślin
op\dpowiednie warunki uprawy rośinnn