NIERÓWNOŚCI PIERWSZEGO STOPNIA Z JEDNĄ NIEWIADOMĄ .
Rozwiąż nierówność :
b)10+x>równe 7
c)5x-1,5<3,5
d)-6x>18
e)-2(2x+3)>równe 6
f)0,4(6-6x)>0,4

Które spośród danych liczb spełniają nierówność ?
c)-2<x<równe 4 i są podane -1 , 2 , 7 , -3 , 4 , -2 , 0 , -2,5
d)-6< równe x < równe6 i są podane 6 , -5 , -7 , 7 , 6,5 , -6,5 , 0

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T17:11:30+01:00
B
x >równe -3
C
5x<5 / /5
x<1
D
-6x>18 // (-6)
x> -3
E
-2(2x+3)>równe 6
-4x - 6>równe 6
-4x>równe12 //(-4)
x>rowne-3
F
0,4(6-6x)>0,4
12/5 - 12/5 x > 2/5
- 12/5 x > 2/5 - 12/5
-12/5 x > -2
x> 24/5 => x> 4 4/5

2
C -1 , 0,2 ,4
D -5,0 ,6
2010-02-10T17:28:44+01:00
B) x >równe -3
c) 5x < 5
x < 1
d) -x > 3
x < -3
e) -4x-6 >równe 6
-x>równe 12
x<równe -12
f) 2.4-2.4x > 0.4
-2.4x>-2
x< 0.83


c) -1 , 2 , -3 , 4 ,0 , -2,5
d)6 , -5 , -7 , -6,5 , 0