Korzystając z układu pierwiastków chemicznych, podaj nazwy i symbole trzech pierwiastków, których atomy mają po trzy elektrony walencyjne oraz wskaż ich położenie w układzie okresowym.... (mam to na jutro.. najlepsza odpowiedź to naj u mnie)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T17:00:19+01:00
Bor - 13 grupa , 2 okres
glin - 13 grupa, 3 okres
gal - 13 grupa , 4 okres
ind - 13 grupa 5 okres
2010-02-10T17:04:31+01:00
Skand Sc-3 grupa 4 okres
glin Al - 13 grupa 3 okres
bor B 13 grupa 2 okres