Odpowiedzi

2010-02-10T17:00:18+01:00
1533 Urodziny
1571 Zostaje wojewodą siedmiogrodzkim
1576 Wybrany na króla polski
1577 Bunt gdański
1578 Organizacja piechoty wybranieckiej
1579-81 Wyprawy przeciw Moskwie
1579 Zdobycie Płocka; utworzenia Akademii Wileńskiej
1580 Zdobycie Wielkich Łuków
1581 Oblężenie Pskowa
1582 Rozejm z Rosją w Jamie Zapolskim
1584 Ścięcie S. Zborowskiego
1586 Śmierć króla
2010-02-10T17:01:03+01:00
Stworzenie piechoty wybranieckiejrekrutowanej z chłopów królewskich
unowocześnienie artylerii pod koniec XVI w.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-10T17:01:23+01:00
Zasługi Stefana Batorego :
-stworzenie piechoty wybranieckiej,
-rekrutowanej z chłopów królewskich
-unowocześnienie artylerii
-zwycieskie wojny
1 1 1