Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-10T17:07:07+01:00
Serdecznie proszę o dofinansowanie wycieczki do <miejscowość>, ponieważ duże koszty wycieczki nie pozwalają mi na uczestniczenie w niej.

Proszę o naaj ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T17:07:51+01:00
Do burmistrza gminy
Proszę Pana o dofinansowanie pieniężne do wycieczki szkolnej do Zakopanego.Prośbę swą motywuję chęcią pokazania młodzieży uroków Polski, oraz problemem z zebraniem odpowiedniej kwoty na wycieczkę. Mam nadzieje ze pozytywnie Pan rozpatrzy moja prośbę.

z poważaniem XYZ
2 4 2