Odpowiedzi

2010-02-10T17:05:29+01:00
Moim zdaniem warto przeczytać lekturę pt: Kamienie na szaniec, ponieważ jest to bardzo interesujaca i ciekawa książka. Jest w niej wielu fajnych i miłych bohaterów.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-10T17:06:37+01:00
Poniewaz ta lektura opowiada o czasach zagłady a przede wszytskim o młodym pokoleniu które na progu swojej młodości spotkało się z wojną i poniosło śmierć. Jest to ksiązka niezwykle poruszająca i ciekawa jezeli chodzi o przygody.