Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T17:04:53+01:00
Służy do wyrobu mydła i środków piorących, przemysł petrochemiczny i papierniczy, produkcja gumy, barwników, sztucznego jedwabiu. Odczynnik w laboratorium.
1 5 1
2010-02-10T17:05:41+01:00
- proces czyszczenia soku z buraków;
- garbarstwo;
- nawozy sztuczne;
- cukrownictwo;
- proces odzyskiwania amoniaku z NH4Cl w czasie uzyskiwania sody;
- sadownictwo;
- zaprawa murarska [(CaOH)2 + piasek]
- wybielanie domów;
- mleko wapienne [(CaOH)2 + mleko];
- dezynfekcja;
1 5 1
2010-02-10T17:07:27+01:00
1.cukiernictwo
2.bielenie drzew
3.nawozy sztuczne
4.budownictwo
5.zmiękczanie wody
6.do wykrywania dwutlenku węgla
7.garbarstwo
8.dezynfekcja ścian

1 5 1