A)
Funkcja f każdemu parametrowi m przypodządkuje liczbę rozwiązań równania
(m-2)x²+3x+5=0
w zaleznosci od parametru m. podaj wzor funkcji f oraz narysuj wykres funkcji.
b)
dana jest funkcja
f(x)=mx²+mx+1
wyznacz wzor funkcji ktora kazdemu parametrowi m przyporzadkowuje sume miejsc zerowych tej funkji oraz podaj jej dziedzine.
c)
pewna firma szyje dresy dla dzieci. ustalono na podstawie badan statystycznych ze koszt produkcji f(x) okresla wzor
f(x)=x²+mx+140
gdzie x oznacza liczbe uszytych dresow w ciagu jednego dnia. firma sprzedaje dresy po 48zl.
oblicz dla jakiej liczby x produkowanie dresow jest oplacalne oraz oblicz kiedy firma uzyska najwiekszy dochod.

prosze o dokladna analize zadania i opis krok po kroku :)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T20:19:12+01:00
Witam!
Rozwiązania a,b:
http://pokazywarka.pl/ijo96p/

Wyślij mi prawidłową treść do podpunktu C na PW, zobacze co da sie zrobić ;]

Pozdrawiam.
2 5 2
2010-02-10T20:30:59+01:00
W treści 3 zadania masz błąd, wydaję mi się że w tym wzorze musi być coś innego zamiast parametru m, reszta rozwiązań w załączniku
1 5 1