Odpowiedzi

2010-02-10T17:04:24+01:00
96cm²*2/3,2 dm=96cm²*2/32cm=6cm
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T17:06:38+01:00
3,2dm=32cm

P=¹/₂*(a+b)*h
h=?
a+b=32cm
P=96cm²

96cm²=¹/₂*32cm*h
96cm²=h*16cm

96cm²:16cm=6cm

Mam nadzieje ze pomoglam ;)
100%dobrze =)

1 5 1
2010-02-10T17:08:54+01:00
P =½(a+b)*h
p=96cm²
(a+b)=3,2 dm=32cm
96cm²=½*32cm*h
96cm²=16cm+h
96cm²/ 16cm=h
h=6cm
Wysokość trapezu wynosi 6cm.
1 5 1