Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-10T17:04:49+01:00
Wydarzeniem Roku 2009 jest wybuch metanu w kopalni Wujek-Śląsk. W katastrofie zginęło 20 górników
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-10T17:30:07+01:00
Oczywiście że jest to Afera Hazardowa o której wie cała Polska . Ta informacja wstrząsnęła całą Polską , wiele znanych osób których dużo ludzi uważało za autorytety natychmiast stali się ludźmi złymi .
To było najważniejsze wydarzenie w 2009 roku gdyż wiele osób straciło przez nią pracę i stali się wygwizdywani i wyśmiewani przez innych ludzi .
2010-02-10T19:17:26+01:00
Nie bylo takich :D tak napisz