Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-11T18:37:28+02:00
Wlazł kotek na płotek - sol mi mi fa re re do1 mi sol sol mi mi fa re re do mi sol sol mi mi fa re re do mi sol sol mi mi fa re re do mi do

Kanikuły ;P do mi sol fa re re mi mi sol sol fa re re la la la sol sol do do la la la sol sol do mi sol fa

Sto lat sol mi sol mi sol la sol fa mi fa fa re fa re fa sol mi re mi mi sol sol mi sol sol mi sol do si la sol la si si si do

dalej znam tylko kolędy xD
2009-10-11T19:00:37+02:00
Wlazł kotek na płotek - sol mi mi fa re re do1 mi sol sol mi mi fa re re do mi sol sol mi mi fa re re do mi sol sol mi mi fa re re do mi do
2009-10-11T19:49:10+02:00
Autumn Leaves - la si do fa sol la si mi fa sol la re mi fa sol do la si do fa sol la si mi fa sol la re si re do la sol la si mi si si la si do do si do re sol sol fa mi re mi fa fa re re si fa mi mi la re do si do mi la.