Odpowiedzi

2010-02-10T17:10:34+01:00
Zależy to od tego jakimi jestesmy ludzmi i jaki m,amy charakter i do czego potrafimy byc nauczeni. Wiare przekazuja nam takze nasi rodzice:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T17:11:04+01:00
W dużej mierze na to mają wpływ nasi rodzice, ponieważ jak jesteśmy mali to nas najczęściej jakieś wiary uczą. Nasze towarzystwo w sęsie przyjaciele, którzy sami w yznają jakąś wiare mogą spróbować nas w nią wciągnąć. Moda na wiary to w przypadku osób interesujących suię modą i dbających o opinie ludzi na czasie. Czasami są to inne czynniki lecz one to jakieś 5%.