Uzupełnij zdania rzeczownikami w odpowiedniej formie.


1,Przedmiotem ......... jest badanie budowy wypowiedzień
a. fleksja
b. składnia
2, Zanieczyszczenie środowiska jest powodem.......... pogodowych.
a. anomalia
b. turbulencja
3.Nie chcę się opowiadac za żadną z tych ...... .
a. opcja
b.kwestia

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T17:08:17+01:00

1,Przedmiotem ......... jest badanie budowy wypowiedzień

b. składnia
2, Zanieczyszczenie środowiska jest powodem.......... pogodowych.
a. anomalia

3.Nie chcę się opowiadac za żadną z tych ...... .
a. opcja
2 5 2
2010-02-10T17:10:04+01:00
1.fleksji, skladniowym
2.anomali, turbulencji
3. opcji, kwesti
  • Użytkownik Zadane
2010-02-10T17:10:48+01:00