Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T17:16:37+01:00
Myjąc zęby zakręcamy kran a wodę do wypłukania zębów nalewamy sobie do kubka ; ]
Bierzemy kąpiel pod prysznicem a nie w wannie.
Zmywając naczynia nalewamy wodę do komory w zlewie a nie płuczemy pod bierzącą wodą.
Można też założyć w spłuczce dwa przyciski jeden z ktorego leci mala ilosc a drugi z ktorego leci większa.
2010-02-10T17:18:42+01:00
1. zwrócic uwage domownikom aby mniej zuzywali h2o
2. nawiazywac ten tamat z innymi ludzmi
3. sama oszczedzac wode
4.nie zostawiac otwartego kranu
5. zadziej podlewac rosniy w ogrodzie
itp :)
  • Użytkownik Zadane
2010-02-10T17:19:47+01:00
Zakręcać kran, kupić rozmiękczać do wody, kąpiele pod prysznicem, rozmawiać o tym z innnymi