Odpowiedzi

2010-02-10T17:15:09+01:00
Że każdy jest inny wyjątkowy,każdy ma wady i zalety
2010-02-10T17:18:42+01:00
Każdy człowiek ma inne zajecie nie obchodzi ich ciw\erpienie inych lecz doweidziałs ueiuiie ze ludziie kochają sie nmawzajem
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T17:19:24+01:00
Poznał ich sposób myślenia, zachowania, przyzwyczajenia i próbował ich zrozumieć lecz za każdym razem dochodził do wniosku, że to co oni robią jest głupie i bezsensowne. Aby nie sprawić im przykrości uczestniczył w ich ''rytuałach'' i nawet poradził im co mogą zrobić aby lepiej żyć. Ale na końcu i tak od nich odchodził.