Odpowiedzi

2010-02-10T17:15:45+01:00
Prawo jest tak zagmatwane, że można się w nie zaplątać. Silniejsza osoba się nie zapłąta, a słabsza się zapląta.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T17:15:48+01:00
Rozumiem to tak: Prawo jest dość mało skuteczne. Jeśli ktoś ma duże wpływy i ma dobrą opinię wśród polityków w świetle prawo mało0 kiedy zostaje posądzany o coś złego natomiast zwykła jednostka, niczym nie wyróżniająca się może być posądzana nawet o najmniejszą drobnostkę bo tak ,,mówi prawo".

licze na naj:)
8 3 8
2010-02-10T17:16:33+01:00
W tym chodzi o to, że pajęczyna to prawo, bąk to urzędnik a mucha to obywatel ( zwykły człowiek ). I Urzędnik olewa prawo, a wina spada na obywatela.
I koniec zadania.
5 4 5