Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Taa
  • Początkujący
2010-02-10T17:23:08+01:00
Jezus może być przyjacielem,pocieszycielem i nauczycielem.
Od niego możemy się nauczyć miłości do innych. Możemy się mu zwierzyć. Pociesz nas gdy mamy problem.
12 3 12
  • Użytkownik Zadane
2010-02-10T18:08:45+01:00
Jezus jest dla nas Zbawicielem i Dzieckiem Bożym. Niektórzy mówią , że jest On naszym bratem. Jezus był Synem Maryi. Jezus nam pomaga. Jest On naszym Nauczycielem dobra Jego powinniśmy naśladować.
8 4 8
2010-02-10T20:08:08+01:00
Jezus może być dla nas zbawcą, przyjacielem, i ojcem( wiem to nie wywiad ale masz przykłady
6 3 6