Przetłumacz!
Za dobre przetłumaczenie dam Naj;)
Go for it
Never
Yes...
I am too tired to predict now
Very doubtful
No...
Maybe...
Absolutely
Go with yours first instinct
Ask your mom
Keep on trying
Ask me again later
Better not tell you now
Be honest and ask again
Don,t count on it
Dizzy! STOP shoking me!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T17:21:50+01:00
Go for it-lubić to
Never-nigdy
Yes...-tak...
I am too tired to predict now-Jestem zbyt zmęczony by przewidzieć teraz
No...-nie...
Maybe...-może...
Absolutely-całkowicie
Go with yours first instinct-Iść twój pierwszy instynkt
Ask your mom-Zapytaj twoją mamę
Keep on trying-Kontynuuj próbowanie
Ask me again later-Zapytaj mnie jeszcze raz później
Better not tell you now-Lepiej nie mówić ci teraz
Be honest and ask again-Być szczerym i pytać jeszcze raz
Don,t count on it-Nie liczę na to
Dizzy! STOP shoking me!-Oszołomić! Przerwa shoking mnie!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-10T17:32:16+01:00
Go for it
Never
Yes...
I am too tired to predict now
Very doubtful
No...
Maybe...
Absolutely
Go with yours first instinct
Ask your mom
Keep on trying
Ask me again later
Better not tell you now
Be honest and ask again
Don t count on it
Dizzy! SIOP shoking me!

Na polski

nigdy
tak...
Jestem zbyt zmęczony by przewidzieć teraz
nie...
może...
całkowicie
Iść twój pierwszy instynkt
-Zapytaj twoją mamę
Kontynuuj próbowanie
Zapytaj mnie jeszcze raz później
Lepiej nie mówić ci teraz
Być szczerym i pytać jeszcze raz
Nie liczę na to
Przerwa mnie!

Pozdrawiam i prosze o naj jeśli to możliwe
:):
2010-02-10T20:30:52+01:00
Go for it - lubić to
z Tego co zauwazylem powyzsze odpowiedzi sa prosto z translatora, niektorym sie wybranych slo ktorych translator nie prztlumaczyl nie chcialo nawet dopiac

Never - nigdy
Yes... - tak...
I am too tired to predict now - Jestem zbyt zmęczony by przewidzieć teraz
No... - nie...
Maybe... - może...
Absolutely - całkowicie / absolutnie
Go with yours first instinct- kieruj się swoim pierwszym instynktem
Ask your mom - Zapytaj twoją mamę
Keep on trying - Kontynuuj próbowanie
Ask me again later - Zapytaj mnie jeszcze raz później
Better not tell you now -Lepiej nie mówić ci teraz
Be honest and ask again - Być szczerym i pytać ponownie
Don,t count on it - Nie licz na to
Dizzy! STOP shoking me! - Oszalałeś! Przestań mnie szokować!