Odpowiedzi

2010-02-10T17:21:04+01:00
Delta=1+80=81, pierwiastek z delty=9, x1=1-9/-40=1/10, x2= 1+9/-40=-1/4 xprzynalezy(-1/4;1/10)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T17:33:29+01:00
-20ײ-× +1>0
delta=1+80=81
x1=1-9/-40=1/5
x2=1+9/-40=-1/4

na osi odhaczasz oba punkty i prowadzac wezyk od dolu(bo przy najwyzszej potedze jest minus,przecinajac kolejne punkty otrzymujesz rozwianie:

x nalezy do (-1/4,1/5)