Odpowiedzi

2010-02-10T17:20:25+01:00
2x^2-10 mniejsze lub równe 0
2x^2 mniejsze lub równe 10
x^2 mniejsze lub równe 10/2
x^2 mniejsze lub równe 5
x mniejsze lub równe od pierwiastek z 5

pozdrawiam:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T17:21:28+01:00
2x²-10≤0
2x²≤10 /:2
x²≤5
x≤√5 ∨ x≤-√5

rozwiązanie na osi w załączniku

x∈(-∞;-√5>
2010-02-10T17:22:54+01:00
2x²-10 ≤ 0
2x² ≤ 10 /:2
x² ≤ 5
x ≤ √5 lub x≤-√5
x∈(-∞,-√5>