Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T17:19:32+01:00
Ludźmi szczęśliwymi Jezus nazywa tych ludzi,którzy pomagają innym bezinteresownie. Jeszcze takich, którzy poświecili całe swe życie dla Boga i ufają mu bezgranicznie.Inny przykład to ludzie którzy oddali wszystko innym i choć sami są ubodzy na ciele to są oni bogaci na duszy.

Mam nadzieję,że pomogłam:)
2 5 2
2010-02-10T20:54:05+01:00
Jezus nazywa ludzi szczęśliwych takich którzy wierzą w jego wiarę są ubodzy a podają rękę drugiemu
3 2 3