Rozwiń zdania dopisując po 2 przymiotniki do każdego rzeczownika.

PRZYKŁAD: Jaś gra w piłkę.
Mały i chudy Jaś gra w dużą, kolorową piłkę.

Oto te do rozwiązania:
1. Magda idzie na spacer.
2.Dzieci bawią się w dom.
3.Kucharz ugotował obiad.
4.Uczniowie piszą opowiadanie.
5.Mama robi zakupy.

3

Odpowiedzi

2010-02-10T17:20:39+01:00
Wesoła Magda idzie na miły spacer
Szczęśliwe dzieci bawią się w duży dom
Zawodowy kucharz ugotował pyszny obiad
Ambitni uczniowie pisz~ą ciekawe opowiadanie
Zmęczona mama robi duże zakupy


Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T17:22:47+01:00
1. (rzeczownik : magda) Magda idzie na spacer do pięknego i zielonego parku.
2. (rz : dom)Dzieci bawią się w dom, i gotują zupę w kolorowym garnku.
3. (rz : obiad)Kucharz ugotował obiad, który był pyszny i elegancko podany.
4. (rz : opowiadanie)Uczniowie piszą opowiadanie, które ma być długie i ładnie opisane.
5. (rz : zakupy)Mama robi zakupy, w dużym i przestrzennym sklepie.
2010-02-10T17:38:22+01:00
1Magda z Moniką idą w śnieżny, biały dzień na spacer. 2.Mała i duża grupa dzieci bawią się w rodzinny ciepły dom. 3.Mały i mniejszy kucharz ugotowali pyszny,apetyczny obiad. 4.Młodsi i starsi uczniowie piszą ciekawe, zwięzłe opowiadanie. 5.Kochająca i troszcząca mama robi potrzebne, ciężkie zakupy.