Łukasz ma 9 lat. Jego ojciec jest starszy od niego o 29 lat. Ile lat ma ojciec Łukasza?
A.29
B.20
C.38
D.39
Spódnica kosztuje 63 zł, a bluzka 88 zł. Ile kosztuje spódnica i bluzka razem?
25 zł
151 zł
145 zł
39 zł
Suma których liczb równa się 40?
A.12, 13, 18, 17, 0
B.22, 0, 10, 8
C.0, 50, 10, 0, 0
D.21, 3, 0, 9, 17

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-10T17:21:13+01:00
2010-02-10T17:23:17+01:00
1. 9+29=38 C
2.63+88=151 B
3. a) 12+13+18+17+0=60 więc nie
b) 22+0+10+8=40 jest dobrze
c) 0+50+10+0+0=60 więc nie
d) 21+3+0+9+17=50 więc nie
B
2010-02-10T18:21:31+01:00
Łukasz ma 9 lat. Jego ojciec jest starszy od niego o 29 lat. Ile lat ma ojciec Łukasza?
A.29
B.20
C.38
D.39
Spódnica kosztuje 63 zł, a bluzka 88 zł. Ile kosztuje spódnica i bluzka razem?
25 zł
151 zł
145 zł
39 zł
Suma których liczb równa się 40?
A.12, 13, 18, 17, 0
B.22, 0, 10, 8
C.0, 50, 10, 0, 0
D.21, 3, 0, 9, 17

1. 29 + 9 = 38 Odp : c
2. 63zł + 88zł=151 Odp : b
3. 22 + 0+ 10+8 = 40 Odp : b