Odpowiedzi

2010-02-10T17:26:28+01:00
Z lektury "Ten Obcy" Ireny Jurgielewiczowej najbardziej imponuje mi postać głównego bohatera - Zenka Wójcika. Jest on chłopcem dzielnym i odważnym aczkolwiek ma za sobą ciężkie życie u boku nieodpowiedzialnego ojca. Podczas wędrówki nigdy się nie poddawał. Był wytrwały, miał swój cel, do którego dążył. Jego celem było znaleźć nowe, lepsze życie. Podoba mi się również w nim to, że tak jak ja, bardzo lubi zwierzęta.
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T17:34:28+01:00
Mi bardzo zaimponował głowny bohater-Zenek.Ucieczka chłopca z domu wskazuje na to że jest on bardzo odważny i dąży do polepszenia swojego życia.Odważnie postanawia odszukać swojego wujka-brata zmarłej matki.Jest bardzo zaradnym chłopcem i daje sobie świetnie radę podczas swojej ucieczki.Bardzo spodobał mi się charakter Zenka i jego postepowanie mimo iz nie zawsze robił dobrze ale miał dobre intencje.Chłopiec jest ciekawą postacią w książce.
6 3 6