Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T17:38:59+01:00
Robinson Kruzoe był bardzo dzielny.
Miał świetne pomysły i pokazał wszytkim że potrafi sobie radzic w tak trudnych okolicznosciach.
Jego spryt i odwaga dodawaly mu otuchy i pozwalaly na przetrwanie.
A jego umiejetnosci budowania polowania i walki okazaly sie bardzo przydatne.
Pomimo samotnosci nie byl bezdradny.
Byl optymista ktory z zapalem dazyl do celu i wierzyl ze ktos go w koncu odnajdzie.
Chociaz niepowodzenia przydarzaly mu sie na kazdym kroku nigdy sie nie poddawal.
Byly chwile zwatpienia i bezradnosci ale Robinson zaraz wiedział jak temu zaradzic.
W tak trudnych chwilach jego insynkt okazal sie niezawodny.
Mimo iz w pewnym momencie przzywal kryzys z powodu utraty zwierzaka podniosl sie i stanal na nogi.

1 5 1
2010-02-10T17:43:10+01:00
Robinson Kruzoe, dzięki swojej pomysłowości, poradził sobie na wyspie. przetrwał. a był naprawdę w ciężkiej sytuacji. Sam na samotnej wyspie, samotność wpędzająca w szaleństwo. Poradził sobie jednak - mówił do zaprzyjaźnionej papugi. Rozwiązał także swoje problemy z jedzeniem, nawet ulokował się w prowizorycznym domku, za który posłużyła mu jaskinia.
Zaczął rozwijac na wyspie swoją mini farmę - kozy, pola owoców itp. Przywiazał się do tej samotni, ale nigdy nie zapomniał o domu. Tęsknota pozostała. nie malała z czasem, nie rosła, bo była bezgranicznie wielka. robinson kruzoe przezył, dzięki wytrzymałosci psychicznej i fizycznej.
1 5 1