Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T17:26:39+01:00
Przyjaźń w moim życiu pełni bardzo ważną rolę. "Jest szlachetniejsza od miłości ,bo nie rani". To uczucie w jakiś sposób zawsze mi pomoga w trudnych sytuacjach. Gdy jestem smutna smuci się ze mną, a gdy wesoła weseli się ze mną. To na przyjaciół zawszę mogę liczyć, oni mi pomagają, wspierają i kochają. Oczywiście to działa też w drugą stronę. Nigdy nie zapominam o ich potrzebach, wspieram ich i ja.
2 5 2
2010-02-10T17:30:07+01:00
Przyjaźń jest dla mnie naprawdę ważna to dzięki niej ludzie mogą poznawać się rozmawiać o rzeczach które ich interesują.Każdy z nas ma lub miał kiedyś najlepszego przyjaciela , to właśnie dzięki tej osobie twoje życie staje się prostsze a problemy maleją . Twój najlepszy przyjaciel może być w przyszłości twoją drugą połówką .Przyjaciel zawsze pomoże przebrnąć Ci przez twoje problemy ,to na jego ramieniu zawsze znajdziesz oparcie i pomocną dłoń. Nawet jeżeli masz swoje sekrety twój przyjaciel je zna i nie macie przed sobą tajemnic . To dzięki przyjacielowi życie nie jest szare i ponure bo możecie razem spędzać czas , wspólne wypady do kina , zakupy to wszystko możesz robić ze swoim przyjacielem.
1 5 1