Wyjaśnij w co najmniej 5 zadaniach przesłanie 3 zwrotki ,,Przepaść" T.Różewicza.

Rozstępują się
straszliwe ciemności
nagromadzone nad światem
przez złych ludzi
kiedy w sercu
małego chłopca
świeci iskierka
miłości.

Za pomoc bardzo dziękuje

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-10T17:31:31+01:00
To znaczy że na świecie są źli ludzie ale są też dobrzy tak jak ten chłopiec.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T18:16:50+01:00
Chodzi o to że chłopiec widzi świat inaczej.On dostrzega że jest inny.Wszyscy inni ludzi są albo tacy sami albo źli.Myśli że on sam została na świecie tak jak mała iskierka.On sam został tylko dobry.