Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-10T17:28:52+01:00
Narkotyki psują nerwy, w ten sposób odczuwamy zaspokojenie, ponieważ niszczą one te nerwy które są odpowiedzialne za tkz. stres, czyli odczuwanie zniechęcenia oraz bólu.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T17:29:16+01:00
Ehm.,... zaburzająje w znaczacym stopniu, wiele narzadów człowieka przestaje funkcjonowac po ich długim braniu . Ludzie sa od nich uzaleznieni czyli odczuwaja koniecznosc ich zazywania, taka potrzebę, sa newowi, pobudzeni gdy nie wezmą
1 5 1